Tisdag

God morgon. Tisdag och jag sitter och väntar på att min dotter ska komma.

Det blir en trevlig dag med lite trevligt sällskap. Fast igår var jag ner till biblioteket och både lämnade och lånade några nya böcker.


Bl.a. ett par av böckerna i Bridgerton serien. Så nu har jag lite att läsa igen. Böcker är ett väldigt bra sällskap tycker jag.

På vägen hem från biblioteket började det störtregna. Jag var som en dränkt katt innan jag var hemma. Fick byta alla kläder och torka mitt droppande hår.

Men regnet slet med sig ännu mer av snön. Så nu är det bara små snö fläckar kvar. Så skönt att se gräsmattorna igen. Kanske kommer lite vårblommor snart.

Nu kommer dottern. Så nu önskar jag er en bra dag. Kram

Kommentarer

  1. Tur du var på väg hemåt när regent kom.
    Klart det dyker upp vårblomster snart hos dig med.
    Ha en fin tisdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ja blommorna kommer snart.
    Bara nån vecka till.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning