Släppa ilskan


 Kloka ord från en klok man. Svåra ord att följa ibland. Men vill man så går det heter det ju. Och det stämmer åtminstone på mig.

Solen gassar på här idag. Snön smälter fort. Men det kan fortfarande komma mer snö. Så jag tar inte ut våren i förskott den här gången.

Dagens planer? Inga alls. Ska bara vara. Så får jag se vad som händer. Förmodligen inget annat än det som dyker upp i mitt huvud. Vilket kan vara en hel massa saker. Haha

Ha en bra tisdag. Gör något som gör dig glad. Och var rädda om varandra. KRAM


Kommentarer

  1. Jag ska ta mig en promenad till vårt stora köpcenter och köpa påskpresenter till de små barnbarnen som ska skickas hem till dem.
    Ha en fin dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ja nu är det ju bara lite drygt 2 veckor kvar till påsk.
    Dags att börja köpa lite påskpresenter.
    Hoppas du hittar det du vill ha.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hat och ilska är verkligen ett inre gift. Man mår så mycket bättre om man släpper de känslorna och går vidare.
    Kram S

    SvaraRadera
  4. Ja så är det. Man behöver ju inte glömma. Bara förlåta.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visa och tänkvärda ord...
    Ja veckan rullar på! Idag har det varit både regn, sol och dimma - om vartannat! Så skumt väder...
    Ha det gott och ta väl hand om dig!
    Kram, Titti

    SvaraRadera
  6. Ja vädret är väldigt växlande. Vissa dagar är det nästan som
    om man hinner uppleva alla årstiderna på en dag.
    Ha det gott du också Titti.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning