Fredag och sol.


 Inget riktigt citat idag heller. Det är ju faktiskt fredag. Dags att starta helg känslan.

Oavsett vad man har för planer för helgen så känns ju fredagen som en inkörsport till helgen. Eller hur? 

Jag ska mysa lite, äta gott och titta på några bra filmer på Netflix. Självklart ska jag se skidtävlingarna på tv på dagarna. Och jag ska ta mig ut i solen och njuta av det fina vädret förståss. En bra helg på alla sätt och vis.

Vad har ni tänkt göra den här helgen? Mysa bara eller göra något skoj med familjen kanske?

Idag får jag äntligen mina böcker också. Så blir det någon tid över mellan skidtävlingar, promenader och film mys ska jag kasta mig in i böckernas värld.


Ha en riktigt mysig helg nu. Jag kanske tittar in under helgen också. Måste ju kolla vad ni gör för roligt. Haha. KRAMAR


Kommentarer

  1. Här ska det regna enligt väderappen hela helgen. Så det kanske blir filmtime här med.
    Ha en skön och fin fredag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är tur att man har en massa streaming tjänster när det behövs.
      Hoppas ni får bättre väder snart.
      Kram

      Radera
  2. Så underbart med solen.
    Tog faktiskt en kopp kaffe med ut idag och satt i lä mot husväggen och bara njöt.
    Vår känslan är på topp.
    Ha en mysig helg Carina.
    Kram S

    SvaraRadera
  3. Men visst får man vårkänslor i solen. Ska sitta ute en stund imorgon tänkte jag.
    Ha en mysig helg du också S.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Här blir det skidtävlingar (på tv`n) och sen vila mig i form :) Det är jag bra på...
    Filmer gillas också. Och sen ska jag väl se på mello också.
    Ha en mysig helg och ta väl hand om dig!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Tack Titti. Vår helg ser ut att bli nästan likadan.
    Ta hand om dig och alla hovdamerna. =)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning