Jag ler



Någon är orsaken till att jag ler idag i alla fall. Jag måste ha fått henne att le förut tror jag. Och orsaken till att jag ler så glatt är för det jag fick igår.

Igår kom den. Min nya fåtölj. Visserligen begagnad, av en vän, men ny för mig ändå. Den är skön att sitta i. Man kan gunga som i en gungstol i den. Den kan snurra och det finns en inbyggd fotpall som man fäller ut med en knapp på sidan

.



Hittade bilder på fåtöljen på nätet. Min är likadan fast svart. Så skön att sitta i att jag nästan somnade i den igår. Haha. Kunde fotat med mobilen men det blir inte lika bra bilder då.

Ja som ni säkert märker är jag glad och nöjd med min nya möbel. 😀

Nu är det bara köksbordet från Ikea jag ska åka och köpa så fort min fot är bra och min dotter kan köra mig.



Så här ser bordet ut som jag tänker köpa. Fint och tar mindre plats i mitt lilla kök. Och förvånansvärt billigt. Kostar bara 795 kr. Ett riktigt fynd för mig. Stolar har jag redan. Så det ska jag inte köpa.

Igår snöade det här. Kom ganska mycket snö och gjorde allt vintrigt igen. Men idag regnar det. Och är plusgrader så snart är det bara slask kvar av snön. Skulle vara skönt om våren ville komma snart. Kanske till påsk i alla fall. Om lite drygt två veckor.

Men vi får väl se. Våren kommer inte när jag vill. Den kommer när den kommer.


Nu ska jag ta med en kopp kaffe och sätta mig med min bok i min sköna fåtölj.

Ha en alldeles härlig och bra lördag nu. Och glöm inte bort att le. Eller varför inte få någon annan att le också? KRAMAR



Kommentarer

  1. åå så mysigt med fåtöljen ..vilken tur du hade ...bara se till att inte missen krupit in under när du fäller tillbaka stolen efter viloläge.. så hon inte blir klämd
    gillra ikea ..de har så bra grejer å blandat med lite dyrare å billigare grejer ..perfekt
    ha en fin lördag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är så skön. Och jag skulle aldrig haft ekonomi att kunna köpa den ny.
      Så jag hade en verklig tur som fick den.
      Håller med om att Ikea har en bra blandning vad det gäller priser.
      Ha en fin lördag du också Blondie.
      Kram

      Radera
  2. Vilken fin och skön fåtölj du har. Förstår om du nästan somnade i den.
    Ha en fin lördag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Ja jag får se till att hålla mig vaken till mellon ikväll, haha.
    Ha det fint. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har provsuttit en likadant fåtölj. Jätteskön. Men kostade desto mer. Så det är en väldigt bra chans att få en gratis. Bara att tacka och ta emot.
    Här snöar det för fullt och vi tittar på en massa skidåkning på tv. Hoppas du har en bra lördag.
    Kram S

    SvaraRadera
  5. Tack S. Haft en lugn och skön dag idag. Snart dags att avsluta den här kvällen. Känner mig redo att krypa till sängs.
    Sov gott. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning