Blåsig lördag


Igår fick jag en liten ask choklad av min dotter. Inte för att det var något särskilt som skulle firas. Utan bara för att hon ville ge mig något helt apropå. 



Såna där små överraskningar blir jag alltid så glad för. Andra överraskningar som jag inte blir lika glad för
 finns det också. Igår tex hade jag varit ute en stund och när jag kom in såg jag att garderobsdörren stod öppen.


Hade mina aningar, det har hänt förut. Och mycket riktigt var det en liten ockupant därinne. Som hade gjort det bekvämt för sig bland mina byxor.


Hon hade stökat till det och bökat runt för att få det riktigt mjukt och skönt. Uppskattade inte alls att bli ivägkörd från sin nya mys koja, haha.

Idag är det riktigt kraftiga vindar här. Det viner i ventilerna här inne. Så det blir inget av med mina utomhus planer idag. Jag håller mig inne med skidtävlingar och mello på tv. 

Jag önskar er en trevlig helg. Kram på er.





Kommentarer

  1. vad trevligt med en liten present då där helt apropå ..de där med katt i bland sina kläder känns igen från tiden jag hade katter ..kloade sönder flera tröjor i sin jakt på perfekta sovstället å för att inte tala om alla katthår ...busa så rackare de där missarna
    ha en fin lördag ..hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon börjar bli gammal nu och har lagt sig till med ett helt nytt sätt.
      Ungefär som 80 åriga pensionärer brukar göra, haha.
      Fast hon är en 12 årig katt. =)
      Ha en bra söndag
      Kram

      Radera
  2. Så fint med en liten present helt apropå, det blir man jätteglad för.
    Vilken skön plats din kisse hittat.
    Ha en bra lördag fast det blåser hos dig.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Det blåser fortfarande så allt som inte är fastsurrat blåser omkring.
    Inte ens soptunnorna står upp. De ligger som käglor över hela gatan.
    Stormig söndag = inomhusaktiviteter = slappa. Haha
    Kram

    SvaraRadera
  4. Stormvind här också.
    Blir iskallt när det blåser så kraftigt. Har inte fått mycket gjort. Bara haft en lugn helg.
    Hoppas din helg varit bra också. Nu gör vi oss redo för en ny vecka.
    Kram S

    SvaraRadera
  5. Tack, min helg har varit lugn och skön också.
    Nu tar vi tag i nya veckan. =)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning