Kaffe och solsken

Oj, vilket starkt kaffe jag har gjort idag. Inte med avsikt, det bara blev så ändå. Efter att ha druckit upp det lär jag nog vara riktigt vaken i alla fall.

Hade tvätt och städdag igår. Och så kom mina tavlor som jag köpt. Dom är så super fina tycker jag. Jag ska bara hitta den perfekta platsen för dom nu.



 Det blir nog ovanför soffan. Då får jag flytta tavlorna som hänger där nu till en annan vägg. Det blir till att flytta runt lite innan jag blir nöjd. Så brukar det vara.

Idag ska jag ut i solskenet och njuta av vårens ankomst. Det ska bli varmt idag. Temperaturen ska ligga mellan +13-15 grader idag. Så underbart. Idag kommer jag garanterat att ta med mig kaffekoppen ut till trädäcket.

Jag hoppas att ni också är ute och njuter av vårvädret vi verkar ha i hela landet just nu. Det blir en härlig dag nu när solen och värmen äntligen återvänt till våra nordliga breddgrader.



                                                                         KRAMAR




Kommentarer

  1. Åhhh, vilka fina tavlor du köpt.
    Ha en skön och härlig dag i solen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Jag tycker också dom är jättefina.
      Ha det bra du också.
      Kram

      Radera
  2. Vilka fina tavlor. Verkligen jättefina. Dom blir nog superfina
    ovanför soffan som du sa.
    Här har vi suttit på altanen och druckit kaffe på f.m.
    Så underbart vårväder.
    Ha en bra tisdag och njut av solen.
    Kram S

    SvaraRadera
  3. Javisst njuter man av solen nu.
    Fortsätt att ha det bra i vårvädret.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning