Så blev det kväll

God kväll på er som tittar in på bloggen ikväll.

Morgonen började lite segt idag. Men sedan piggnade jag till. Och det gjorde dagen också.

Min dotter med familj kom och överraskade mig med ett oväntat besök. Så mysigt. Vi fikade och spelade spel med barnen och hann umgås en stor del av dagen.

Alex som är gipsad fick sitta i fåtöljen med fotstödet utfällt.


Och det gick jättebra. Stackars Alex är så tålmodig fast han har det jobbigt med gipset just nu.

När dom åkte hem på e.m. Hade vi haft en mysig söndag tillsammans.

Nu är det kväll och det har mörknat ute. Jag ska varva ner med en kopp the och någon film på någon av kanalerna eller streaming tjänsterna.

Jag hoppas ni fått avsluta veckan med en riktigt skön söndag.

Ha en god natts sömn så ses vi nästa vecka. Imorgon alltså. Kram



Kommentarer

  1. Vad trevligt med överrasknings främmande å där ser han ut att ha de gott killen
    verkligen toppen tur du fick den där fåtöljen å fin var den oxå
    hade fint

    SvaraRadera
  2. Tack Blondie. Det är visst bara du och jag som är
    inne på bloggen så här tidigt.
    Ha det fint du också. =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig söndag det blev.
    Ha en bra måndag nu med.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning