Dagens blogginlägg


 Kände för att ha ett lite skämtsamt inslag på bloggen idag. Så då blev det så här.

Och det är ju verkligen sant. Vi kvinnor behöver inte bli gamla bara för att vi hamnar i klimakteriet.

Nu för tiden finns det inga skarpa åldersgränser mellan ung och gammal. Inte som det var förr. Nu är åldersgränserna lite mer flytande.

Och det är verkligen sant att man är inte äldre än vad man känner sig. Eller hur?

En solig torsdag här. -3 just nu. Jag ska låta solen värma upp lite mer innan jag tar min promenad. 

För övrigt har jag som vanligt inga planer. Annat än att titta på skidtävlingarna i eftermiddag. Men det känns som en bra dag redan. Humöret är lika glatt som vanligt när solen skiner. 😀

Ha en riktigt bra dag nu. KRAM

Kommentarer

  1. Hi hi, ja det stämmer till fullo! Man blir dock lika kacklig och vimsig som en höna!!
    Ha den finaste torsdagen...
    Kram från ett kyligt Öland & Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och förhoppningsvis lika charmig som en höna. =)
      Kramar

      Radera
  2. Haha. Tack för morgonens gladaste fniss här hos mig.
    Ha en skön promenad i solskenet.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack S. Det var första gången på över 2 månader som jag
      kunde gå ut utan att ha broddar på skorna. Så skönt.
      Kram

      Radera
  3. Den var skoj och stämde på pricken med.
    Ha en bra dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha det bra ni också i soliga Spanien.
      Kram

      Radera
  4. så sant så sant hehehe....hoppas du haft en toppen bra dag med sol å skidor på tvn
    hade fint

    SvaraRadera
  5. Hade en toppendag. Och blev glad när jag såg att du bloggade igen.
    Man har ju sina favoritbloggar som man inte vill ska försvinna.
    Ha det bra nu Blondie.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen