Torsdagsblandning

Godmorgon på er. Den här Torsdagen börjar med regn och rusk.
Men det står man ut med för till helgen ska det bli soligt och fint igen.

Jag börjar, peppar peppar ta i trä, att bli bättre och känner mig inte alls lika täppt längre.
Så till helgen åker jag till brorsan ute på landet.
Skönt att få komma bort ett tag.

Minsta barnbarnet har börjat på ridskola för små barn
Så söta små ponnys de rider på och han älskar det.
Storasyster är med och hjälper till att leda hästen                               

  De får lära sig att sköta hästarna också                                        

Hästarna gillar verkligen barnen det ser man ju.                                           

Så himla gulligt att se samspelet mellan hästarna och barnen.
Och vilken bra erfarenhet det blir för dom.
Att inte bara rida utan att göra allt annat som hör till också. 😍

Jag skulle varit hundvakt idag men det behövdes inte
Svärsonen är hemma idag så då har han Storm.
Då slipper jag gå ut i regnet, det är ju skönt.
Men dottern kommer och äter lunch med mig, som vanligt på Torsdagar.😀
Ska bli lite tonfisksallad och keso bara, enkelt men gott ändå.

Jag börjar längta efter helgen nu.
Men får försöka hitta lite tålamod, det brukar vara svårt för mig.
Dålig utdelning av tålamod den dagen jag föddes antar jag, haha.

Men snart är det bara Fredag kvar innan Lördagen äntligen är här.

Ha en bra dag, hoppas ni slipper regn.
Kram

Kommentarer

  1. Så härligt att ha något att se fram emot. Dagarna bara rusar iväg så lördag är det snart.
    Så söta små ponny och så kul att de får sköta om hästarna med.
    Ha en bra torsdagslunch med dottern nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tack Carin. Torsdagen har hittills varit jättebra. Mår mycket bättre än på länge.
    Kram

    SvaraRadera
  3. vad skönt det går åt rätt håll nu å du snart är frisk ..barn och djur är toppen kombo
    hoppas de blir en bra helg hos din bror ...hade fint

    SvaraRadera
  4. Tack, jag hoppas vi får en solig helg. Så man kan njuta av vädret och sitta ute lite.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning