Tillfälligt lugnt

..................på snöandet just nu.
Enligt väderleksrapporten ska det snöa mer senare idag och Onsdag och Torsdag också. *Suck*
Som ni ser har det kommit ganska mycket snö redan.
Det behövs verkligen inte mer nu.

Men jag antar att det bara är att gilla läget och göra det bästa möjliga av det.

Till exempel drömma sig bort till det här

En liten väg på landet som leder rätt ut i den Svenska sommaren.
Och varför inte drömma om att känna smaken av
det här

Söta svenska jordgubbar som inga importerade kan mäta sig med.

Det är det jag gör idag, gillar läget genom att drömma mig bort.
Kram

Kommentarer

  1. Lider med dig, snö är inget man vill ha i mars.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Nej det vill man verkligen inte. Då har man börjat längta efter de första vårtecknen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja du sommaren känns verkligen riktigt långt borta just nu.
    Jag sitter och planerar allt jag ska göra till våren och sommaren.
    En slags drömmeri också.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det finns ju inte mycket annat man kan trösta sig med.
    Krsm

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning