Torsdag


Det är Torsdag morgon eller f.m.
Jag är på väg att ge mig iväg till affären strax.
Får ju min pension idag, så då är det dags att månadshandla och kanske äta lunch på stan.

Man börjar först med att snoka runt lite i olika affärer
och eventuellt fynda något fint till bra pris.
Sedan tar man en lunch på något mysigt ställe.
Och så avslutar man med att handla mat för en månad, på ett ungefär i alla fall.

Så gör jag alltid när min "löning" kommer.
Unnar mig lite extra.

Sedan är jag alltid helt slut när jag kommer hem.
Så då gör jag inte mer än det nödvändigaste.
Ja, så ser min dag ut. Hoppas att din dag ser bra ut också, vad än du tänker göra.
Ha en riktigt bra Torsdag.


Kommentarer

  1. härlig dag låter det som.....ät något riktigt gott nu.......hälsa grattis i efterskott till din fina dotter från mig......kram från mig

    SvaraRadera
  2. Låter som ett bra upplägg för din dag. Ha en bra torsdag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning