Lugn morgon




God morgon på er.
En härlig Söndags morgon här.
Lika fint väder som igår och absolut inga måsten idag.

Hade en trevlig middag med mina vänner igår.
Vi satt ute och åt i den varma kvällssolen. 
Det var så skönt att sitta i goda vänners sällskap och njuta av den vackra sommarkvällen.

Idag ska jag njuta av mitt eget fridfulla sällskap.
Det enda måstet är att vattna grannens blommor.
Hon är bortrest några dagar.
Men det är ju ingen betungande syssla. 😀

Annars har jag faktiskt ingen aning om vad den här dagen tänker bjuda på.
Oplanerad, som vanligt.
Men det blir förmodligen mycket tid utomhus i det fina vädret.

Det enda jag vet just nu är att jag tänker ha en skön Söndag.
Önskar er en lika skön dag!





Kommentarer

  1. Så härligt att ni kunde sitta ute och äta igår. Skönt att det varma vädret håller i sig med.
    Ha en skön söndag med en bok under parasollet.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning