Älskade ungen min

Idag för 38 år sedan föddes den här fantastiska tjejen.
Min dotter, min vän, min stolthet.

Nu är hon gift och mamma till mina 3 barnbarn.
Jobbar som lärare, förste lärare och it-ansvarig på skolan.
Samtidigt som hon hjälper till att utbilda nya lärare några timmar i veckan.
Och hon går också en distans utbildning till speciallärare samtidigt som hon gör allt det andra.
Det första året av tre har hon klarat av.

Hon har jägarlicens och jagar älg varje höst.
Både hon och hennes man älskar att vara ute i skog och natur.
Fiskar, jagar, plockar svamp och bär.
Alltid tusen järn i elden och har ändå alltid tid för sina vänner.

Det finns så många anledningar till varför jag beundrar dig min fantastiska dotter.

Idag är det din dag.
Grattis på födelsedagen älskade Izabelle!
Puss & Kram 💕💕💕

Kommentarer

  1. Så fina ord till din dotter. Stort grattis till henne.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning