I morgon har blivit idag.

Precis som jag skrev igår var jag helt slut när jag kom hem efter min "lilla" shoppingrunda.
Orkade inte göra många knop här hemma sedan.

Vispade ihop en plättsmet (LCHF) lite snabbt.
Så middag blev det ju i alla fall.
2 ägg
1 msk fiberhusk
1 dl grädde
Lite salt

Blanda ihop och stek i smör, servera med grädde och bär eller stekt bacon och sallad.
Eller något annat du tycker är gott.
Gillar att det bara är 3 ingredienser i den här smeten
Det gör att det går snabbt och enkelt att få till.

Efter middagen var det redan kväll.
Den spenderade jag i bekvämt läge i soffan medans jag tittade på Sommar med Ernst.
Ett program som alltid får enormt mycket dålig kritik.
Men som jag faktiskt gillar och tittar på varje sommar.

Efter ett par timmars slöande i soffan orkade jag till slut ta mig till sängen.
Släppte allt och tänkte att snart är morgondagen här.
Då kan jag göra det jag inte orkade ikväll.

Och nu är den här: Morgondagen.
Så fort det alltid går till en ny dag.
Jag har sovit gott, druckit mitt kaffe och är redo att börja skapa mig ännu en bra dag.
Gör det ni också och njut av er Fredag nu. 😊

Kommentarer

  1. Tack för ditt recept detta har jag aldrig provat tidigare. Ha en skön och bra fredag nu. Här ska slappas på förmiddagen för i kväll ska vi gå ut och äta.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen