Allt är blött

                                Lånad bild från Google

Här fortsätter det inte så fantastiska sommarvädret.
När jag drog upp rullgardinen i morse möttes jag av regn och ute termometern visade på +12 grader.

Jag tillbringar större delen av dagarna med att läsa.
Bokhögen krymper snabbt och är snart slut.
Det finns ju inte så mycket annat att göra när det bara regnar hela tiden.

Idag ska jag åka med svägerskan till Willys.
Behöver fylla på matförråden lite igen.
Skönt att få åka bil och slippa gå i regnet.

Det händer inte så mycket här just nu.
Vilket i sig är ganska skönt, för dagarna lunkar på i sin egen takt och jag har det lugnt och fridfullt.

Men det finns inte så mycket att skriva om på bloggen.
Ha en bra dag och en bra början på den nya veckan.
(Som för min del bara kan bli bättre)




Kommentarer

  1. regnar här också......så less på att inte kunna sitta ute....alltid frysa och alltid ha jacka......känns som höst ju

    SvaraRadera
  2. Har faktiskt haft regn här idag med. Men nu är solen framme igen.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning