Fri som en fågel


Fredagen har tagit sin början mer eller mindre mot min vilja.
Har sovit väldigt dåligt så jag hade inte alls lust att vakna och stiga upp.

Gårdagen förflöt väldigt lugnt, jag bara slappade och läste ganska mycket.
Kanske slappade för mycket så det var därför jag sov så dåligt?
Men idag ska jag i alla fall ut och handla inför helgen.
Har en bit att gå då, så då blir det ju lite välbehövlig motion idag. 😃


Men sen på e.m. återgår jag nog till min läshörna med min bok.

Förutom det har jag som vanligt inte en aning om vad den här dagen kommer att bjuda på.
Jag planerar helst inget alls och det ger en skön frihetskänsla.
Att jag kan göra nästan precis vad som helst när som helst.

Jag är fri som en fågel.
Underbart! 
Ha en härlig dag nu. 

Kommentarer

  1. Fri som en fågel låter ju helt underbart. Jag är också sjukpensionär och har inga särskilda plikter. Tror jag ska försöka följa ditt exempel och prova på känslan att vara fri som en fågel. Jag har ingen blogg men om du vill kan du nå mig på min mail. E.S. som vi båda är bekanta med kan ge dig min mail adress. Ha en trevlig helg. Nathalie

    SvaraRadera
  2. Ha en fortsatt härlig och fri fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning