Vräker ner just nu

God morgon på er. Här vräker regnet ner idag. Mer novemberväder än december. Jag är uppe tidigt idag. Tidigt för mig i alla fall. Steg upp 6.30. Ville ha tid på mig att vakna i lugn och ro. För idag kommer yngsta barnbarnet hit. Det ska bli kul. Skönt att hostan gett med sig så jag kan börja känna mig som vanligt igen.



 Ja dagens planering är alltså att leka och mysa med Alex. På e.m. kommer dottern hit och fikar när hon ska hämta vårt busfrö. Efter det blir det att städa efter en dags lek och stoj. Sen är det nästan kväll och dags för final i Idol. Det ska jag se.

Och så har jag tänkt mig att fredagen ska bli. Hur ser er fredag ut? Vad än ni planerar eller gör hoppas jag att det är något som får er att må riktigt bra. Avslutar som vanligt med att påminna er om att vara rädda om er.

Ha en trevlig och riktigt mysig helg.



KRAM 

Kommentarer

  1. ja fy för regn ...i detta gråa med väder å corona så känna snö ljust å fint i alla fall ...även om de blir halkigt å jobbigt att köra bil ..hoppas du får en toppen dag med barnbarn å en trevlig fika med dottern...hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Blondie. Trots regn och rusk har jag haft en super mysig dag med lilla Alex.
      Fast han börjar ju bli stor nu och blir inte glad om man kallar honom liten haha.
      Hoppas du hade en bra dag också.
      Kram

      Radera
  2. Här ska lyftas undan krukor på gården och sedan ska vi bowla med våra vänner. Hoppas kunna se lite av idolfinalen.
    Ha en fin fredag med skoj och en massa lek.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Jag tittade också på Idol. Hoppas ni hade trevligt på bowlingen.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning