Dagens lilla inlägg

 Hade en bra dag med dottern igår. Framförallt en bra fyndardag. Hittade julklappar till barnbarnen väldigt fint, billigt och bra. Totalt 7 klappar för bara 700 kr. Det var både kläder, godis, presentkort och en mjuk pläd. 


Men jag är ju inte färdig med alla julklappar än. Har fortfarande en del kvar att köpa. Det blir nog en del handlat på stan i veckan. Och det jag inte hittar till bra pris spar jag och köper på rean istället. Vi ska ju inte byta klappar förrän 27/12.

Jag hade en sömnlös natt natten som var. Lyckades somna vid 6  tiden på morgonen och sova tre timmar. Men jag ska ju ingenstans så skulle jag behöva kan jag försöka sova en stund på dagen. Skriver försöka för jag har alltid svårt att somna på dagen.

Men först har jag tvättstugan och vid 14 tiden ska Fanny komma hit i ett par timmar efter skolan. Ska skynda mig att slå in hennes klappar nu innan hon kommer. 



Ha en finfin tisdag nu alla som tittar in här på bloggen. Var rädda om er och om varandra. KRAMAR


Kommentarer

  1. ja du dagarna de rullar på med en de ena å en de andra ...perfekt du kom över bra klappar till bra pris ..sånt gillar vi ju.. ha en fin efm med barnbarnet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Blondie. Hoppas allt är bra hos dig också.
      Kram

      Radera
  2. Det är inte roligt att inte kunna sova. När det händer mig att jag får en natt utan sömn sitter det kvar i kroppen i flera dagar. Den där trötta känslan.
    Hoppas din tisdag varit bra ändå.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just så är det för mig också. Trötthetskänslan och segheten tar flera dagar att bli av med. Det är som om man måste sova i kapp det man förlorat.
      Hade en bra tisdag ändå, trots att jag var lite seg.
      Kram

      Radera
  3. Hoppas din dag blev bra och att du får sova i natt ordentligt.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Tack Carin. Det blev både en bra dag och en god natts sömn. =)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen