TGIF

Thank God it´s friday.

God morgon, fast kl snart är 9, kom igång med bloggandet lite senare än vanligt idag.
Igår hade jag inte tid att ens starta datorn.
Hade storstädning med min nya dammsugare och samtidigt hade jag bokat tvättstugan hela dagen.


Som ni ser på fotot blev det lite mer än bara en dammsugare jag kom hem med i onsdags. 😀
Matta hittade jag på Rusta, dammsugare på Net on net och på Ikea köpte jag nya dynor till köksstolarna.

Köpte lite annat också, handdukar och kökssaker bl.a. och en ny liten bordsfläkt.
Det börjar bli varmt nu (äntligen) och jag såg på nyheterna att det finns chans att det blir en extremt varm sommar i år. Så en fläkt behöver man nog.

Gårdagen gick som sagt var åt att tvätta och städa.
Det var sååååå skönt med en ordentlig dammsugare.
Nu har jag satt ut nya myr dosor överallt och hoppas att jag ska bli av med de små inkräktarna.


Hoppas att de här dosorna är bättre än de jag hade köpt själv förut. Det är bara att vänta och se. Det ska ta 1-3 veckor innan man ser om det har hjälpt.


Idag ska jag bara vila mig och ta det lugnt.

Behöver återhämta mig lite efter 4 dagar med fullt ös så gott som hela tiden.

Ha en härlig fredag. Njut av det fina vädret som skulle vara över hela landet idag.
Ta hand om er och varandra.
Kram

Kommentarer

  1. Det blev som du skrev tidigare lite mer än vad som stod på din lista.
    Härligt att vara nöjd med dammsugaren också. Ha en fortsatt fin fredagskväll.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev jättenöjd med allt. =)
      Ha det bra nu.
      Kram

      Radera
  2. Fin matta. Och bra att du fick tag på en bra dammsugare också.
    Kul att komma iväg på lite shopping när man sitter hemma nästan hela tiden annars.
    Kram S

    SvaraRadera
  3. Ja just så är det. Man är hemma för det mesta p.g.a Corona viruset.
    Så det var verkligen sköt att få göra något annorlunda.
    Något som hörde till vardagen förut men som är sällsynt nu.
    Kram

    SvaraRadera
  4. HERPES är en allvarlig och återkommande sjukdom som inte kan botas genom läkemedel eller injektioner av de amerikanska läkarna men det bästa sättet att ta itu med Herpes är genom att ta naturliga örter medicin för det, jag har läst om DR JAMES den stora herbalistläkaren som botade mig från herpes med hans kraftfulla örtmedicin. Jag kontaktade honom för att veta hur han kan hjälpa mig och han sa att jag aldrig skulle oroa mig för att han skulle hjälpa mig med de naturliga örterna! Efter två dagar efter att ha kontaktat honom berättade han att botemålet var klart och han skickade det till mig via UPS SPEED POST och det kom till mig efter 3 dagar! Jag använde medicinen som han instruerade mig (MÖRNING och kväll) och jag blev botad! Det är verkligen som en dröm men jag är så glad! för människor som lider av herpes och andra sjukdomar bör kontakta honom för sin örtmedicin eftersom jag är ett levande vittnesmål och jag botades av herpes och hans medicin är legitim. Jag skickade honom vad han begärde och han skickade mig sin medicin som jag tog i tre goda veckor och idag är jag här ute med negativt resultat. när jag gick på testet var jag så glad efter att ha gått igenom hans medicinering. du kan nå honom via VIA E-post drjamesherbalmix@gmail.com eller whatsappnummer: +2348152855846

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning