Mors dag



Mors dag är här. Grattis till alla mammor där ute.
Jag hoppas att ni blir firade på er dag.
På vår dag, jag är ju också en mamma.

Jag ska bli hämtad av dottern och åka hem till dom.
Där ska vi ha mors dags firande i trädgården.
Det blir mysigt och skönt i värmen.
Det är redan +24 grader ute, så det blir en riktigt varm dag.

Alla vi som inte har våra mammor kvar i livet saknar förståss våra mammor lite extra idag.
Jag plockar in lite blommor och ställer i en vas vid fotot jag har av min mamma på skänken.



Grattis på mors dag mamma. Jag tror att du hör mig.

Du finns alltid i mina tankar.


Jag ska strax göra mig klar att bli hämtad av dottern
Ha en fin dag nu alla underbara mammor.
Idag är det vår dag.😀 
KRAMAR

Kommentarer

  1. En stor mors dags kram till dig från mig idag. Ha en fin dag med familjen nu.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack S. Hoppas ni hade en fin dag också.
      Kram

      Radera
  2. Önskar dig en superfin dag med.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin. Hade en jättebra dag med familjen.
      Kram

      Radera
  3. Har inte min mor i livet och har aldrig fått något barn.
    Så jag firar inte idag.
    Men önskar er andra en riktigt fin dag ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Det var snällt.
      Jag hoppas att du hade en bra dag på alla sätt.
      Även utan firande.
      Kram

      Radera
  4. Ja jag ska plocka en liten bukett till min mor...sända henne en tanke.
    Både son och dotter har varit här idag! Glad!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här Titti. Plockade blommor till mamma och pratade lite med hennes foto.
      Sen hade jag en mysig dag med dottern och barnbarnen och svärsonen förståss.
      Kram

      Radera
  5. hoppas du hade en fin morsdag ...vädret var ju i alla fall helt underbart för alla mammor
    hade fint å ha en bra start på en ny vecka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, dagen kunde inte ha varit bättre. Så mysigt.
      Hoppas du hade en fin dag också.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning