Det gör mig arg


................när människor inte gör som de säger!!!!
Igår skulle det komma en kvinna och titta på min förra säng. "Kommer efter jobbet, hör av mig 30 min innan jag dyker upp" skrev hon i ett sms.
Vilken tid "efter jobbet" kunde tänkas vara framgick inte av hennes sms.

Jag väntade, väntade och väntade, hela kvällen.
Men när klockan var 21 insåg jag att det inte skulle dyka upp någon intresserad säng köpare hos mig.
Och det är väl ok att ändra sig men då kan man väl för sjutton meddela att man inte kommer.
Nu väntade jag en hel eftermiddag och kväll helt i onödan ju.😡😡😡

Nu får sängen åka iväg till kretsloppsparken imorgon.

Idag är det fredag, solen skiner, det blir en fin dag.
Jag ska åka till min bror ute på landet.
Blir bara borta över fredagen och kommer hem imorgon mitt på dagen.
Vill hem till katten och till mors dags firande på söndag.

Men idag ska jag njuta av att det är fredag och av att sommaren äntligen är här.


Njut av sommaren och solen ni också och glöm inte att vara rädda om er och om varandra.
Kram




Kommentarer

  1. ja sånt där är jäkligt irriterande när folk inte kan höra av sig om de blir ändrade planer för dig ..brukar tänka att det är egoistiska människor som inte tänker på andra omkring sig utan bara ser till sitt eget..ha en toppen bra fredag å lördag fm hos din bror ..hoppas på bra väder..hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. håller med dig om att de är egoister.
      kram

      Radera
  2. Finns inget värre när inte folk dyker upp som de har sagt eller lovat att göra.
    Ha en fin fredag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Högst irriterande att sitta och vänta. Ett sms kan man skicka på ett par sekunder.
      Men inte ens det kunde hon göra.
      Kram

      Radera
  3. Känner igen det där! Respektlöst kallar jag det! Din tid är också värd något!
    Nåja, njut av helgen nu och ta det lugnt...
    KRAM från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Titti. Hoppas du får en fin helg också.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning