Är så trött

Jag känner mig som en riktig trötter idag.
Vissa dagar är bara så. Skulle kunna sova hur mycket som helst om det gick. Idag går det tyvärr inte.
För jag ska åka och handla om ett par timmar.

Annars är allt som vanligt här. Livet rullar på i sina invanda mönster. Inte mycket spänning men det kan ju i och för sig också vara skönt. Att slippa spänning.

Får inte bort myrorna som verkar trivas här trots alla knep och inköpta myrdosor. Kontaktade hyresvärden.
Så nu ska jag få myrdosor från det bekämpnings företag de har avtal med. Hoppas det är bättre dosor än dom som finns ute i handeln.

Om man tittar ut genom fönstret ser det så soligt och fint ut. Men det är bara +5 grader. Riktigt kyligt.
Det blir till att klä sig varmt när man ska ut.  Den riktiga värmen får vi nog vänta på ett tag till här. 
Just nu är det mer aprilväder än majväder. 

Jag längtar efter att kunna sitta ute och njuta av solen.

Inte ens i varm jacka är det skönt att sitta ute nu.


Mycket gnällande blir det. Men det är bara för att jag är så trött på kylan och vill ha lite mer somrigt nu.😏

Nej nu har jag uttömt hjärnan på saker att skriva om. Det händer ju som sagt var inte så mycket.
Ha en riktigt bra dag och var rädda om er.
Kram 


Kommentarer

  1. Man får gnälla så mycket man vill. Särskilt om det får en att må bättre.
    Så det så. Gnäll på du.
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Skönt att få gnälla av sig ibland.
    Ha en fortsatt bra tisdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin. Önskar er en härlig kväll också. Nu när ni sluppit restriktionerna äntligen. Ha det bra.
      Kram

      Radera
  3. tröttheten är jobbigt ...inte så lätt att ta sig ut å gå då heller ..synd för man blir oftast piggare efter en utevända ..jag försöker se promenaden som om att jag tar medicinen för diabetesen då
    hoppas nu snart känner dig piggare ...du var ju sjuk rätt länge oxå kanske lite sviter i från sjukan samt de halvdassiga vädret ..hade fint hoppas du fick en bra handling dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Blondie. Tror det beror på en blandning av tristess och väder.
      Handlingen gick snabbt och bra. Hoppas du också har det bra.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning