Ingen skönhet

Ja det kan man fråga sig. Jag tillhör i alla fall inte dom som vaknar och ser välkammade och fina ut.

Oftast sover jag inte så bra heller för att min rygg krånglar och bråkar med mig.
Det var länge sedan jag köpte en ny säng nu.
Tänkte att det kanske var dags för ryggens skull.

Men Jösses Amanda, vad dyrt det har blivit med sängar sedan jag var på jakt efter en sist.
Den enda jag hittade som passar min plånbok var på 
Ikea, den skulle gå på ca 3000 kr med madrass.

Det blev ingen hundvakt idag. Det löste sig på annat sätt. Så jag fick plötsligt en ledig Torsdag.
Vad gör man då? Sorterar sina digitala foton kanske.
Har en massa i en salig blandning just nu.
Ska försöka skapa album efter datum tänkte jag.
Tror jag.....kanske......eller efter personer kanske.
Det här är vår glada Alex som älskar att få rida och det syns ju verkligen på hans leende.💗
Årets foton på barnen ska jag nog sortera in i ett eget album.......tror jag.

Vad har ni andra för er en helt vanlig Torsdag i Maj?
Något roligt? Eller har ni en dag som alla andra dagar? Som det är för mig för det mesta.
Hur som helst hoppas jag att ni mår bra.
KRAAAAM

Kommentarer

  1. Inte händer det så värst mycket precis, men man har börjat vant sig vid det med.
    Satsa på en ny madrass bara till din gamla säng så kanske det inte ränner iväg i pris. Vi har en tempur bäddmadrass som jag är så glad att vi köpte. Har aldrig sovit skönare eller bättre.
    Ha en fin torsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har också börjat vänja mig vid att det inte händer så mycket.
      Kram

      Radera
  2. Men vilket fint foto på din lilla Alex. Så söt med sitt stora leende. Syns att han gillar det han gör. Köpa säng är verkligen inte billigt. Svårt också att hitta något man kan sova bekvämt i upp emot 10 år
    Vi fick betala 15.000 för våra sängar för 3 år sen. På rea!!!
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina snälla ord om Alex.
      Varm kram till dig.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning