Ny vecka

God morgon.
En solig Måndag morgon men kyligt.
Det är blåsigt och bara +3 grader just nu.
Det känns inte som om det snart är mitten av Maj.
Men det är bättre än det var igår i alla fall.
Då hade vi snöblandat regn hela dagen och en bra bit in på sen kvällen.

Idag tänker jag bara ta det lugnt.
Finns ändå inte något särskilt som behöver göras.
Imorgon ska jag få åka och handla med dottern.
Onsdagen är än så länge helt oplanerad.
Sen Torsdag och Fredag kommer mitt yngsta barnbarn hit och är hos mig.
Och sen lär jag behöva vila mig i helgen, efter två dagar med busfröet Alex. Hahaha😁💗💗💗

Ja så ser mina planer för den här veckan ut.
Sen har ju det man planerar en tendens att kunna ändras och ibland bli något helt annat än man tänkt.
Jag får väl se till helgen hur veckan blev.

Ha en riktigt bra ny dag och ny vecka.
Kram




Kommentarer

  1. Vi hade oväder igår, inte med snö men än massa regn. Men idag skiner solen igen och det ser ut att bli en strålande dag.
    Faktiskt har vi lite inplanerat i vår vecka som kommer nu och det känns så kul och skönt att kunna ha det igen.
    Ha en fin måndag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Förstår att det känns skönt att få återgå till ett mer normalt liv igen.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning