Zombievarning på mig idag

Sov ända till 9 i morse. Men det känns som om jag inte sovit alls. Ögonen svider av trötthet. Jag kanske har sovit för mycket och för tungt. Då kan man ju känna så här



 Hade i och för sig en del att göra igår. Tvättade och städade och bäddade rent. Och sen på e.m. var jag barnvakt hos dottern ända till 20 på kvällen. Inte så värst betungande att vara barnvakt. Satt mest och tittade när barnbarnet spelade Star wars tv spelet han har.


Sen nattade jag Alex och läste saga. Resten av tiden tittade jag på nyheterna och gullade med katten, Gizmo. Han har skadat benet och måste ha tratt på sig. Därför är han lite deppig just nu. Stackars lilla sötnosen.


Jag kom hem strax efter 20. Och då slappade jag framför Netflix tills det var dags att gå och lägga sig. Sen sov jag som sagt var ända till 9 i morse. Så jag vet inte varför jag är så trött idag.

Jag ska vila mig och ta det lugnt idag. Även fast Fanny kommer hit i e.m. Men det blir bara mysigt. Vi fikar och spelar lite spel och pratar. Tills vid 16,30 då hon går härifrån till sin karateträning. Sen hämtar hennes mamma henne därifrån.

Den här tröttheten kanske släpper när jag får lite trevligt sällskap som piggar upp den här gråa dagen.


Ha en bra onsdag. Njut av dagen. Var rädda om er och om varandra så mycket det bara går. För Corona faran är inte över än på långa vägar. Kram på er.


Kommentarer

  1. Men herrejösses vilken söt katt hon har din dotter
    Håller med dig om att ibland blir man trött av att sova för mycket. Hoppas att Fanny kunde pigga upp dig lite.
    Ha en skön kväll och sov gott sen så du är pigg imorgon.
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Tack S. Ja han är såååå söt Gizmo.
    Jag är säkert piggare imorgon igen.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning