Shopping idag

En grå morgon här idag. Bara +10 grader ute. Men det blir alltid varmare mitt på dagen. Igår hade vi +16 och det blir nog likadant idag. Fortfarande en ovanligt varm höst vi har.


Men jag klagar inte. Det får gärna fortsätta vara varmt ett bra tag till. Man kan inte tro att man bor i norra delarna av landet. Här brukar det ju bli kallt tidigt på höstarna.

Idag ska jag åka och leta efter födelsedagspresenter till mitt yngsta barnbarn Alex. Han fyller 6 år imorgon. 💝 Vi ska inte fira honom förrän på lördag, då alla är lediga. Så jag hinner fixa presenterna i lugn och ro. Tänkte köpa lite lego, det gillar han. Och kanske några avengers figurer. Det beror på vad det kostar. Leksaker är otroligt dyrt nu för tiden.

Jag får sällskap på shoppingrundan av min svägerska som skulle komma in till stan. Alltid trevligt med sällskap. Vi hinner nog med en lunch någonstans också.  För min del blir det väl en sallad eller något annat lchf anpassat.

Ha en riktigt bra tisdag och var rädda om er. Och om varandra förståss. KRAM





Kommentarer

  1. Det är bra att vara ute i tid med presenter tycker jag med.
    Ha en bra tisdag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tack Carin. Hade en bra dag men man blir trött av att springa i affärer.
    Skönt i alla fall att jag fått presenterna inköpta nu.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen