Blev sååå arg i morse!


 Blir så ARG!!!!!! Jäkla idioter som systematiskt har varit inne på ALLA mina blogginlägg och gjort reklam för sin skumma verksamhet. 😡😡😡

Jag har raderat och raderat och raderat. Men gav upp när jag insåg att det gällde samtliga inlägg långt, långt tillbaka. Har någon av er råkat ut för samma sak? Vad gjorde ni åt det? De är så jäkla fräcka så de lämnar nummer man kan sätta in pengar på. Men självklart inte någon att prata med. Så man kan inte anmäla dom heller. För det finns inga personer att ställa till ansvar. 

Men nu släpper jag det innan jag kokar över. 

Jag har haft en mysig helg med Alex. (Yngsta barnbarnet) Vi har busat och lekt jättemycket. Varit ute i parken och lekt också. Och så har vi tittat på film och haft mys på kvällarna.

Klätterställningen i lekparken börjar bli mindre tycker Alex. Haha. Han tror inte att det är han som blivit stor. "Dom har nog byggt om den" säger han.
Nexo knights är några lego figurer i en tv serie Alex tycker mycket om. Inte mina favoriter, men tittar med barnbarnet ändå förståss.
Lite godis och monsterbubbel ska man ha när man tittar på favorit programmet. Läsken heter faktiskt Monsterbubbel. Inget påhitt av mig. Haha
Rätt som det var hittade jag Batman i fruktskålen. 😂 Han jobbar nog extra som frukt kontrollant tror jag. Dagarna gick snabbt förbi och söndags eftermiddagen kom fort. När dottern kom för att hämta hem sin lilla busunge hade hon med sig ett par presenter till mig. Saker hon gjort själv. 


Ett halsband hon designat och skurit ut i trä. Jättefint. Kul med något som inte alla andra har tycker jag.

Och en julprydnad. (Jag ääälskar jul) Den har hon gjort  i plast med hjälp av en lasermaskin. Hon jobbar ideellt som ungdomsledare på ett ställe där de har både 3D skrivare, lasermaskin och andra tekniska prylar. Saker jag inte förstår mig på alls. Men det är dom hon använt i skapandet. Kul. Och att få oväntade presenter är ju alltid uppskattat.😊

Nu är det måndag. Det har regnat men nu skiner solen. Jag ska gå och handla snart. Tänkte veckohandla, så jag går till en Ica som ligger ett par km bort. Jag får ta med mig dramaten. Så får jag hem varorna utan problem. Bra sätt att starta den nya veckan, med att fylla på mat förrådet lite.

Ha en toppenbra start på den nya veckan. KRAM 








Kommentarer

  1. vilken härlig helg du har haft å så fina saker du fått ...sånt gör en alltid glad
    vid nått enstaka tillfälle för bra länge sen hade jag något sånt där jäkla knepig kommentar ..nog är det bra irriterande när de förstör ...hoppas de inte är nått som upprepar sig
    ha en bra start på veckan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det jobbigt. 365 kommentarer tar ett bra tag att ta bort.
      Suck. Orkade inte ta bort alla. Gav upp till slut.
      Kram

      Radera
  2. Någon gång har jag haft sådana kommentarer. Men tar bort dem helt och hållet, inte bara raderar.
    Vilken kul helg du haft med ditt minsta barnbarn.
    Ha en fortsatt fin måndagskväll nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja när jag skriver radera så menar jag att ta bort dom helt. Jag går alltså in på inställningarna och klickar på "ta bort för alltid".
      Men man måste göra det för varenda kommentar. En i taget. Och jag hade fått 365 stycken. En på varje gammalt inlägg ett år tillbaka i tiden. Så då orkade jag inte ta bort alla.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning