En riktig vilohelg ska jag ha

 Lördag morgon. Solen skiner från en näst intill molnfri himmel. Men fast det är +13 grader ute så känns det att det är höst nu. Luften är kyligare trots plusgraderna. 

Jag känner att den här helgen behöver jag bara ta det lugnt och vila.


Jag vaknade i morse och kände mig i behov av att bara få ta det lugnt hela dagen. Går omkring i mjukisbyxor och en t-shirt och tänker fortsätta med det resten av den här helgen. Tänker inte göra annat än vad jag känner för i stunden. Läsa, lösa korsord eller kolla på Netflix eller någon annan streaming tjänst.


Jag hoppas att ni alla har en mysig helg. Och att ni har möjlighet att bara göra sånt som får er att må bra. Precis som jag. Var rädda om er och om varandra.

KRAM 💕

Kommentarer

  1. låter som en toppen helg..har nått liknande här förutom att äldsta drog mig ut på 5 km i regn på fm hehehe ..men regn är rätt härligt ..hoppas du hittade någon bra bok eller film att slöa till
    hade fint

    SvaraRadera
  2. Tack Blondie. Det blev lite korsord och sen hittade jag en ny serie på Netflix som jag maraton tittade på en stor del av e.m och kvällen.
    km i regn låter lite för obehagligt för mig. Men bra kämpat av er.
    Ha det fint nu.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter toppen, hoppas du haft det superskönt och söndagen är ju kvar med.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Ja det har varit en super skön helg. Precis så avkopplande som jag behövde.
    Hoppas ni hade det lika bra.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning