Utsövd?

Känner mig inte alls det minsta lilla utsövd idag.
Har haft en massa konstiga drömmar som stört min sömn till och från under natten.
Så dagen startar med extra mycket starkt kaffe.


Mina barnbarn kommer på eftermiddagen.
Det ska bli mysigt att ha dom här tills imorgon.
Men det regnar här idag så det får bli en innedag.
Vi får hitta på roliga saker att göra inomhus.
Det kommer att bli super mysigt.

Nu är det bara 1 månad kvar till första advent.
Det kommer att gå jättefort.
Första advent är en mysig helg här.
Mitt barnbarn, Fanny, kommer alltid till mig.

Vi advents pyntar och advents fikar och äter en mysmiddag.
Sen sätter vi på oss pyjamas och kryper under våra täcken och avslutar kvällen med en bra film.
Det är vår alldeles egna tradition, bara Fannys och mormors.💕

Men än är det några veckor kvar dit.😀

Nu ska jag förbereda lite inför barnens ankomst.
Ta fram madrassen och dammsuga en gång till bl.a.

Önskar er en härlig Lördag.


Kram.



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning