Dags för lite familjetid

Insåg nyss, när jag tittade i min almanacka, att nu på Söndag är det bara 3 veckor kvar till 1:a advent.
Helt otroligt vad snabbt tiden flyger förbi.
Nyss var det sommar och snart är det jul.
Man hinner inte riktigt med i svängarna.


Idag ska jag åka hem till min dotter och barnbarnen.
Ska bara umgås och ha det mysigt.
Baka pizza till middag och titta på Idol på kvällen.
Det är alltid mysigt att umgås med familjen.

Men med de upptagna liv alla har får man ta vara på de tillfällen man får.
Därför är det så speciellt mysigt när man får lite extra tid med varandra emellanåt.💖

Det blir en bra inledning på helgen också.

En helg jag ska tillbringa med något gott att äta och en massa serier att titta på.
Tänker tassa runt i myskläder hela helgen.
För enligt SMHI blir det busväder här Lördag och Söndag.

Det har inte kommit någon snö här än.
Men man vet aldrig, förr eller senare får väl SMHI in en fullträff.
Och har dom rätt blir det en helg man helst håller sig inomhus.
Med mängder av snö och kraftiga vindar.
Usch, det låter inte roligt alls, någon snöstorm vill jag inte ha.

Skönt att man har ett varmt hem att kura i då.

Ha en bra Fredag nu.

Kram







Kommentarer

  1. Jepp, det går otroligt snabbt tycker jag med.
    Ha en mysfredag och en skön helg nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma. Hoppas solen fortfarande värmer hos er. =) Kram Carina

      Radera
  2. låter som om du kommer ha några toppen dagar framöver ...trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha en trevlig helg du också. Det är du verkligen värd.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen