Morgon eller kväll?


God morgon bloggen.
Det är en väldigt mörk Lördagsmorgon, så mulet och mörkt att det lika gärna skulle kunna vara kväll som morgon.

SMHI har ändrat prognosen så nu ska snön inte komma förrän sent imorgon kväll.
Strunt samma, jag tänker ändå tassa omkring i myskläder hela helgen.

Hade en mysig dag igår med familjen.
Var tillsammans hela dagen och fikade, lekte med barnen och umgicks helt enkelt.

Gjorde egen pizza till middag, barnen gillar att få fylla sina med vad dom vill.


Alex älskar att laga mat annars också.
Han är en riktig liten kock minsann.
Här är foton från förra veckan när han gjorde egna köttfärsbiffar till familjen.

                   Så gulligt att se honom vid spisen.

Vi får se om matlagningsintresset håller i sig när han blir större, men det är roligt just nu i alla fall.

Jag kom inte hem förrän runt 22-tiden igår kväll.
Trött men nöjd med en supermysig Fredag.
Avslutade kvällen med en kopp te framför tv:n innan jag kröp i säng.

Just nu råkade jag titta ut genom fönstret och vad ser jag då?
Jo, små, vita snöflingor som faller utanför.
Så SMHI hade fel igen, de skulle inte ha ändrat sin första prognos.😂

Mig gör det inget att det är tråkigt väder.
För jag är helt inställd på en hemma-mys-dag.


Ha en mysig helg ni också.
Kram.





Kommentarer

  1. Vilken liten söt kock vid spisen. Vår grabb skulle bli kock och köpa restaurang när han var liten. Han gick även kocklinjen, men då förstod han att detta var inget för honom.
    Ha en fin lördag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker också att han är söt. Men jag är ju inte precis opartisk. Haha. Så tack så mycket. Det värmer mormors hjärtat. =) Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning