Tvättar igen

Gör ett nytt försök att tvätta idag.
Det gick ju inte så bra sist när maskinen gick sönder.
Men nu är den lagad så idag borde det inte vara några problem.

Det är en grå och kall dag här idag.
En typisk trist novemberdag.
I slutet av veckan ska vi, enligt SMHI få snö och det skulle komma ganska mycket också.
Om dom nu visar sig ha rätt.

Apropå snö så fick jag en liten present av min svägerska.

En ljuspyramid som ser ut som is, med led belysning.
Det är alltid kul att få oväntade "ingen-orsak" presenter.😀

Precis som mina katter funderar jag på om jag verkligen har lust att gå ut idag.
Tror jag får fundera på det lite till.

Behöver ju röra på mig för att må bra men skulle önska att det var lite roligare väder att vara ute i.
Ja,ja, vi får se hur det blir lite senare när jag är färdig i tvättstugan.

Ha en bra Onsdag.
Kram





Kommentarer

  1. Visst blir det ljusare när snön ligger. Men redan känns inte kul alls i mina öron.
    Ha en fortsatt fin onsdagskväll
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Nej, jag vill inte heller ha någon snö redan. Får väl hoppas att den inte ligger kvar ifall den kommer. Eller att Smhi har fel, det är ju inte så ovanligt. =)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning