Storm, men bara här inne.

Idag har jag extra fint besök. Storm är här. Hon har inte varit här på ett tag nu. Så hon var lite misstänksam mot min nya möblering. Men den fick godkänt efter en noggrann undersökning.



Sängen utsattes för en extra noggrann undersökning innan den fick godkänt.

Min katt förstår direkt när kompostgallret kommer fram att det är en skällis på ingång. Såna är inte populära men gallret gör att hon kan känna sig trygg på sin sida.





Hunden är van vid katter eftersom de har katt hemma också. Men jag har tyvärr aldrig vant min katt vid hundar. Men det fungerar ju ändå med hjälp av kompostgallret.

Idag ska jag plocka lite här bara. Kanske ändra om lite i min garderob. När man har ont om utrymme gäller det att ha allt väl organiserat för att få plats. Det håller bara ett par veckor så har det blivit lika rörigt igen. Och dags att ta itu med ännu en gång då.

Det är mysigt att ha sällskap av Storm som alltid vill vara med och kolla allt man gör. Allt är lika spännande och intressant för henne, haha.

Jag hoppas att ni har det bra och att ni är rädda om er. 


                                                                      KRAM

Kommentarer

  1. Här organiserade jag om lite i ett skåp igår för att få plats med sakerna som ska vara där.
    Vilket trevligt fyrbenta besök du haft hos dig.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är en riktig liten sötnos.
      Kram

      Radera
  2. Det var ju tur det var den stormen du hade. Haha
    Fiffigt att dela av med kompostgaller så katten får vara ifred.
    Hoppas du har en bra dag.
    Kram S

    SvaraRadera
  3. Tack har haft en finfin dag.
    Nu en skön kväll.
    Ha det bra du oxå.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning