Lördag morgon


 Varför är man inte lika trött när man vaknar tidigt av sig själv som när man blir väckt av väckarklockan? Ett riktigt mysterium. Vaknade 6,30 i morse precis som igår. Men idag känner jag mig pigg och utvilad. Igår var morgonen riktigt gäspig.

Hade en riktigt rolig och mysig fredag med Alex, som vanligt. Han kan alltid få mig på bra humör. Det är alla barnbarns förmåga, att göra far och mor föräldrar glada och lyckliga. 💕💕💕

Idag ska jag ta det lugnt. Bara göra det som faller mig in, eller inte faller mig in.

Det är bara -4 ute så jag ska ta mig en promenad i alla fall. Passa på när man inte behöver klä sig som en eskimå. 😀 I eftermiddag ska jag titta på skidskytte VM. Det går bra för svenskarna hittills. 2 medaljer (1 guld och 1 brons) på lika många tävlingar. Kanske blir en tredje medalj idag. 🏆

Sen i kväll är det deltävling 2 i Mellon. Det ska jag titta på som vanligt. 🎵🎵

Så ser min lördag ut. Lugn och skön. Hoppas ni har en trevlig helg också.



                                                             KRAMAR

Kommentarer

  1. Ja, det är märkligt det där när man har en tid att passa eller inte. Vet att jag känt likadant som du.
    Ha en fin och skön lördag.
    Här blir det en sväng till marknaden.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Mysigt med marknad. Får väl se om det blir några marknader här till sommaren.
    Förra sommaren blev alla marknader inställda.
    Jag hoppas det blir möjligt med lite roliga aktiviteter i sommar.
    Ha en skön marknadsdag nu.
    Kram

    SvaraRadera
  3. kanske sover man inte lika djupt när man vet att klockan är ställd å man ska upp
    hoppas du haft en fin avkopplande lördag hittills ..här blir de oxå mello i kväll
    hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack jag har haft en bra helg hittills.
      Ha det fint du också.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning