Dagens citat

 God morgon den här soliga måndagen i februari. -13 grader här idag.

Jag har suttit och läst en massa bra citat av både kända och okända människor. Citat som passar in vad det än gäller. Det finns en uppsjö av dom. Vissa kan faktiskt vara mer än bara kloka ord. Och ge inspiration eller pigga upp......tycker jag.

Så nu tänkte jag prova att dela med mig av ett citat varje dag. Idag blir det ett citat av Ulf Lundell som passar in på min tid just nu.

Tänk att Lundell kunde ha så rätt, haha. Men man måste igenom det som är jobbigt först innan det som är bättre kommer.

Jag tar mig igenom vintern en dag i taget. Och känner mig närmare våren en dag i taget också. 

Ha en bra början på den nya veckan. Var rädda om er. Kram

Kommentarer

  1. Citat är trevligt ...ibland får man sig en funderare över saker å ting och ibland piggar de upp
    ha en fin dag i kylan här är de -11 å sol i dag ...ha en bra start på veckan
    hade fint

    SvaraRadera
  2. Ja jag har sparat ihop en massa citat. En del allvarliga och en del roliga.
    Ha det fint du också.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar citat och lägger ut ett varje morgon på insta.
    Här har vi +16 idag.
    Ha en ny bra vecka.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Ja jag har sett att det är massor av människor som gör det på insta.
    Själv är jag inte så aktiv på insta. Kollar familjens foton bara men jag
    lägger aldrig ut något själv längre.
    Så jag håller mig till att lägga ut citat på bloggen.
    Ha det bra ni också.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jamen så är det! Kloka ord av Ulf Lundell...nu är det bara att bita ihop och stå ut tills grönskan kommer :)
    KRAM från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja blomstertiden är efterlängtad nu. =)
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning