Ta en paus är skönt




En paus behövs emellanåt, även om man inte gör så väldigt mycket. Vilket är en bra beskrivning på mig.
Jag plockar och städar lite som vanligt här hemma.
Och sen tar jag mig en skön paus när andan faller på
Och det bästa av allt är att nu kan jag göra det ute.
För nu är det bara 22 grader i skuggan. Härligt.

Imorgon ska vi få regn här enligt prognosen.
Det känns som om det är precis vad vi behöver nu.
En rejäl regnskur efter den sista tidens värme.

Men idag är det fortfarande soligt.
Så nu ska jag ta med mig lite lunch fika ut och ta mig en skön paus igen.


              Ha en skön söndag. Var rädda om er. KRAM  

Kommentarer

  1. Skönt att kunna ta lite siesta utomhus i skuggan.
    Ha en fortsatt fin söndagskväll.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ja det har varit jätteskönt väder idag.
    Ha en skön Söndag ni också.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning