Regn och +14 grader idag. Ett avbrott från de senaste dagarnas värme. Det har nästan känts som att vara utomlands. Men nu behöver nog naturen lite regn tror jag.

Nu har syrenerna här utanför börjat få blommor.


Bara en liten bit kvar tills de slår ut och blommar för fullt. Och sprider sin väldoft runt huset.

Jag ska ha båda hundarna här idag. Storm och Frost.


Frost är den äldsta hunden, 5 år och Alex allra bästa kompis. Dom älskar varandra de där två.

Ha en bra dag nu trots regn.
Efter regn kommer alltid sol 
Kram

Kommentarer

  1. Tvära kast i vädret som vanligt när det gäller Sverige. Men regn behövs alltid för att det ska växa i naturen. Men för det behöver ju inte värmen försvinna.
    Ha en bra hundvaktsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Svensk sommar brukar som sagt var bjuda på en del regn.
    Jag gillar inte när det blir för varmt. 24-25 grader är ok. Men blir det varmare är det för varmt för mig. Så häromdagen när det var +29 i skuggan var det lite mer än jag orkar med.
    Ha en bra dag ni också. =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fina dom är tillsammans Alex och Frost. Det syns verkligen vad goda vänner dom är.
    Kom lite morgonregn här hos oss. Men sen har det varit uppehåll och växlande väder.
    Ha en fin dag med de fyrbenta vännerna.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pratade med min bror som också bor i Hälsingland, precis som ni.
      Dom hade också samma väder. Men imorgon kommer solen tillbaka igen.
      I alla fall om man vågar tro på SMHI. =)
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen