Energin är tillbaka



Värmen har äntligen lättat lite och det är normala temperaturer ute igen.
Just nu är det 24 grader och det blåser en sval vind.
Nu kan jag njuta av sommaren igen.

Jag är inte någon som klarar för mycket hetta.
Då orkar jag inte göra något alls.
Men nu när allt återgått till det lite mer normala, svenska sommarvädret, har jag fått tillbaka energin.

Så idag blir det lite städning först och sedan ska jag ta med mig min lunch ut i trädgården.
På eftermiddagen ska jag ta mig en promenad och njuta av sommaren och solen.



Njut av dagen ni också och var rädda om er och om varandra.
KRAM

Kommentarer

  1. låter härligt med svala vind å kring 25 ..här blir de kring 29 grader ...phuuu ..lite valt nu på morgonen i skuggan i alla fall ...njut njut njut ..trevlig helg i trädgården

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har varit jätteskönt med lite svala vindar idag.
      Hoppas du har det bra också.
      Kram

      Radera
  2. Här är hettan kvar och vatten dricks i mängder nu.
    Ha en fin lördag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Jag är glad att hettan verkar vara över för oss här uppe i södra Norrland.
    Ha det bra trots värmen.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning