Midsommar



Nu är den nästan här, midsommarhelgen.🌞
Imorgon är det dags. Dags för en skön midsommar.
I liten skala men det är bara skönt.
Det blir bara jag, brorsan och svägerskan.

Midsommarafton äter vi lite god mat och njuter av det (förhoppningsvis) fina vädret ute på landet.
Midsommardagen ska vi ta en liten tur ut till havet.
Äta gott och njuta av havet, sommaren och solen. (hoppas vi i alla fall)
Sen på söndag är det dags för mig att åka hem till mitt eget lilla hem igen.

Så ser årets planer för midsommarhelgen ut för mig.


Och katten håller med om att det är skönast att ta det lugnt. 😴😴😴
Yama och jag önskar alla som kommer förbi här på bloggen en riktigt härlig midsommar.
Vi "syns och hörs" efter helgen.



Var rädda om er och om varandra.
KRAMAR

Kommentarer

  1. Vilken underbar bild på cyklisten. Var hittar du alla fina bilder?
    Önskar dig en riktigt Trevlig Midsommar!
    Du ska ju fira den i mina hemtrakter så vi hoppas båda på fint väder då.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilden och många av de andra bilderna på bloggen är från Pinterest.
      De har hur mycket som helst att välja på.
      Jag håller på att packa en liten övernattningsväska nu.
      Hälsingland nästa. =)
      Ha en jättebra helg.
      KRAAAAM

      Radera
  2. Glad midsommar till dig med.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin. Må så gott och ha det jättebra.
      Kram

      Radera
  3. Ungefär på bilden som ovan som jag föreställer mig dig! Men du är kanske en smal liten svarthårig dam med kort hår? :) Kram och Glad midsommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är en tvärhand hög. 150 cm. En brunhårig glad liten rulta. Haha. Kram till dig och Vera och Mazarin.
      Glad midsommar.

      Radera
  4. Länge sedan sist. Kikar in för att önska dig en trevlig midsommar.
    Har du inte fb längre? Hittade dig inte där. Då kom jag ihåg bloggen.
    Hoppas allt är bra i din del av landet. Här är allt bara bra. Jobbar en vecka till efter midsommar
    sen börjar semestern. Ska bara åka ut till stugan på Värmdö. Annars inget speciellt.
    Hur ser dina semesterplaner ut?
    Tänk vad tiden går fort. Kan inte fatta att det var så länge sedan sist vi hördes.
    Bättre sent än aldrig heter det ju. Hoppas det stämmer. Hihi.
    Ha en trevlig midsommar nu.
    Kramisar från Johanna och Liam

    SvaraRadera
  5. Har avslutat fb kontot. Men har Instagram och Messenger kvar. Och så bloggen förstås.
    Här är det högsommarvärme just nu. Ovanligt midsommarväder. Men jag klagar inte. =) Ska fira på brorsans landställe. Dom säljer stugan nu. Så det blir sista midsommaren där.
    Kul att höra ifrån dig.
    Ha en mysig helg och en fin sommar.
    Stora kramar

    SvaraRadera
  6. Trevlig midsommar ...låter som en toppen midsommar för dig ...håller tummarna för bra väder
    hade gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar dig detsamma. Sitter och väntar på min skjuts nu.
      Sen ska jag njuta av helgen. Solen skiner från en helt molnfri himmel just nu.
      Hoppas det håller i sig. Ha en toppen fin midsommar.
      Kram

      Radera
  7. Ja vilken midsommar...varm, lugn och alldeles alldeles underbar :)
    KRAM från Titti

    SvaraRadera
  8. Det var en bra beskrivning Titti. För så var den verkligen, årets midsommar. =)
    Hoppas resten av sommaren blir lika underbar.
    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning