Morgonstund

                                                                                                                       Bild från nätet


Nej, det är inte min frukostbricka, även om jag önskar att det var det.
Skulle inte vara helt fel förutsatt att det är kaffe i koppen och inte, som det ser ut, the.



Regnet vräkte ner här hela dagen och kvällen igår.
Så jag hade en lugn pysseldag och fixade bl.a lite med kuddfodralen jag syr.
Netflix fick underhålla mig hela kvällen sen och jag somnade inte alltför sent.
Helt enkelt en bra dag.

Söndagen har börjat med en helt grå himmel och kalla vindar.
Inget skönt alls ute, får bli ännu en inne dag för mig.

                                            också bild från nätet

Och det är väl helt ok att vara inne när himlen utanför bara består av grå regntunga skyar.


Jag ska nog göra som min katt och slänga mig på rygg en stund nu.
Söndagen är ju en vilodag, så nu vilar vi väl då.

Ha en skön söndag nu alla.
Kram




Kommentarer

  1. Helt rätt. Man ska vila på söndagar. Skulle inte heller ha något emot frukosten på bilden. Hoppas du och katten har en skön och vilsam söndag.
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Jo tack, vi har haft en skön söndag. Lagom på alla sätt.
    Hoppas ni haft det bra också.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilodagar gillas :) Regnet var välbehövligt men idag har det varit varmt och kvalmigt igen...
    Jamen ha en bra start på veckan nu - full rulle!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite mer att göra den här veckan än förra.
      Skönt med lite omväxling. =)
      Ha en bra vecka du också.
      Kraaam =)))

      Radera
  4. du ser ut att ha haft en mysar helg ..de är alltid så avkopplande med såna helger ..vi hoppas på lite finare väder i veckan ..hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja har haft en lugn skön helg. Nu blir det att ta ny sats inför nya veckan.
      Ha det fint du också.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning