Sista vardagen och veckans sista chans

Jag är plågsamt medveten om att det är Fredag idag.
Det innebär att om jag inte får något besked från min läkare idag måste jag gå ännu en helg och må dåligt.
Så jag hoppas verkligen att han hinner med mig idag
Väntar otåligt på att det ska komma ett samtal.
Ni får ursäkta det här tjatet om hälsan som det har varit på min blogg de senaste dagarna.
Det är lite svårt att fokusera på något annat för mig just nu.

Men nu är det nog om det för idag. Jag lovar. =)

Det är lika grått och kallt här som vanligt. 
Ingen sol alls och bara +7 grader.
Pratade med min bror igår. Han satt och njöt av solen och +25 grader på Mallorca.
Det är inte utan att man önskar att man var där.


Mallorca är ett av mina favoritställen.
Skulle kunna tänka mig att bo där permanent.
Kanske någon gång i framtiden. Vem vet. Inte helt omöjligt i alla fall.

Det vore en riktig önskedröm.

Men nu är jag här i kalla Sundsvall.
Vad gör jag idag då? Har 2 fönster kvar att putsa om jag lyckas uppbåda energi nog.
Ska ta en tur med dammsugaren också.
Bara roligheter, inte konstigt att man längtar till Mallorca.

Vem skulle inte vilja byta kyla och gråväder mot det här????

Ja,ja, jag får väl fortsätta drömma mig bort medans jag bäddar och dammsuger och väntar på det där telefonsamtalet jag hoppas kommer.

Ha en riktigt riktigt bra Fredag nu.












Kommentarer

  1. Hoppas någon har ringt till dig nu och att du fått något besked.
    Nu har värmen slagit till ordentligt här i Spanien och Mallorca. Vi har nog haft en bra bit över +30 vid havet.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen