Ett moln på himlen

Godmorgon alla glada (och mindre glada)
Vaknade till en solig och härlig Fredag.
Idag ska jag träffa min bror och få höra lite om hans semesterresa. 
Han och hans fru kommer om ett par timmar.
Vi ska äta lunch ute någonstans.

Sedan ska jag handla lite inför helgen.
Det gör jag på hemvägen.
Runt 15-tiden kommer min Alex och ska vara hos mormor tills på Söndag.
Bara roliga saker. 

Från det ena till det andra, lite tristare saker.
Fick nyss veta att vårt hus blivit sålt till ett nytt bolag.
Har haft en jättebra fastighetsägare.
Hoppas den nya blir lika bra, men lite oroad blir man.
Jag hoppas det inte blir en massa hyreshöjningar.
Det här blir den tredje ägaren sedan jag flyttade in för 12 år sedan.
Ja det blir många funderingar runt ägarbytet nu.
Man vill ju känna trygghet när det gäller sitt boende.
Det är det enda molnet på min blåa himmel den här Fredagen.

Ha en molnfri Fredag nu alla bloggisar.




Kommentarer

  1. Ha en härlig fredag nu och njut av skojiga helgen som väntar. Ta bort det där orosmolnet från din himmel med, det blir nog bra.
    Ha en bra dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning