Mysig Söndag

Hade en jättebra dag igår.
Eftersom det var Mors dag kom dottern och barnbarnen hem till mig.
Dom kom på förmiddagen så vi hade hela dagen på oss sedan.
Vi åt lunch och vi fikade förståss.
Ingen tårta, hemmagjord chokladmousse med bär och grädde blev det.
Det passade oss bättre eftersom vi försöker hålla igen lite.

Och så fick jag ju presenter förståss.
En jättefin liten blomlåda med violer, lavendel och murgröna i.
Den ska få stå på uteplatsen när värmen kommer tillbaka.
Mina solcellslampor passade perfekt i den också.
Och så fick jag en fotkedja/vristlänk, vad det nu heter.
Den passade så klart jättebra på vristen.

Vi hade en jättemysig dag från förmiddagen till middagstid innan vi skildes åt.
Jag tror att vi alla, både barn och vuxna, var lika nöjda med vår mysiga Söndag.



Kommentarer

  1. Vilken härlig söndag du haft och så mycket fint du fick. Hoppas värmen dyker upp snart så du kan placera ut dina växter.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning