Kändes som en repris

Fredagen blev en repris av Torsdagen.
Ännu en dag med väder som gjorde att man bara ville sova,sova och sova.
Fanns det ett mästerskap i att vara en soffpotatis, skulle jag vinna med hästlängder efter de här dagarna.

Enda avbrottet i soffhänget var för att laga mat.
Rörde ihop en soppa lite snabbt.
Enkelt och ändå väldigt gott och ett inte alltför stort
avbrott från vilandet.

När kvällen kom var jag helt slut efter allt soffhäng.
Orkade inte ens titta klart på Let´s Dance.
Somnade innan jag hann se vem som blev utröstad.

Snacka om en totalt händelselös Fredag.
Nu ska jag rycka upp mig så Lördagen inte blir lika seg.

Var jag nu ska hitta något som är roligare.
Skulle haft en vägvisare kanske.




Kommentarer

  1. Soffhäng kan vara rätt så skönt det med ibland.
    Ha en bra lördag vad du nu hittar på.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen