Det blev en ny dag

Trots allt så blev det Onsdag igen.

Vädret är väldigt växlande, sol och molnigt om vartannat och ganska kyligt.
T.o.m katterna tvekar om dom ska gå ut eller inte.
Och när dom går ut kommer dom in lika snabbt igen.
Alltså inte något behagligt väder här alls.

Min hälsa är lika växlande som vädret just nu.
Imorgon ska jag in för den första provtagningen på Vårdcentralen.
Och sen blir nästa provtagning inte förrän den 24:e.

Innan dess hoppas jag att jag fått korrigering av medicinen så jag mår lite bättre.
Just nu känns det lite som att jag går omkring i någon halvdvala.

Men det kunde ju varit värre.
Så jag klagar inte.





Kommentarer

  1. Ja vi får hoppas på att dom kan korrigera din medicin så fort som möjligt.
    Ha en så bra onsdagskväll det går.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning