Typiskt

Så typiskt att dagens planer verkar snöa in.
Det snöar och blåser riktigt kraftiga vindar.
Inget roligt väder att vara ute i, så antagligen får jag inget besök idag.
Min väninna kan nog inte ta sig hit.

Men då får jag tid att ägna mig åt ommöbleringen jag planerar.
Om 2veckor får jag hit en extra frys, vilket jag verkligen behöver.
Den jag har nu är pytteliten med bara en korg i. 
Men för att få plats måste jag göra om lite.

En vägghylla ska skruvas ner och tas bort och allt jag har på den flyttas.......vart vet jag inte än.
Min köksvagn på hjul måste också bort.
Mikron och en sittbänk  måste flyttas.
Skohyllan vet jag inte än om jag kan ha kvar.
En hel del att fundera på.
Jag har öppen planlösning så hall och kök  blir som ett rum.
Därför måste så mycket flyttas runt i min miniatyr bostad vid minsta grej som kommer in här.

Jag har sovit gott efter att jag varit med barnbarnen hela dagen igår.
Hoppas det håller i sig, sovtrenden alltså.
Nu är kl 8,30 och det är dags att starta dagen.

Ha en skön Söndag!

 

Kommentarer

  1. Hoppas din vän kunde komma till dig fast vädret är uselt. Vi kan inte ens möblera om i vårt lilla hus. Där grejerna står där får dom stå. Ha en bra söndag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning