Dags för helgen

Snöandet fortsätter här, fast mycket lugnare än tidigare dagar.
Det får gärna sluta snöa nu.
Vi har så mycket snö redan, behöver inte mer.

Jag har bott här sedan 2004 och jag kan inte minnas att vi haft så mycket snö under de åren som det är nu.

Helgen ser ut att bli en lugn helg med bara mig själv.
Avkopplande att inte ha några planer.
Har en bok jag inte hunnit börja läsa än och flera avsnitt av olika favoritserier jag vill titta ikapp.
Fyllde på matförrådet igår.
Så nu är jag redo att välkomna helgen.
Med lugn och ro, värme och mys och något gott att äta.
Ha en trevlig helg ni också. 
 
 

Kommentarer

  1. Ser inte kul ut utanför ditt fönster. Ha en skön och bra helg du med.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Värmer hos en liten grabb, som firar namnsdag!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning