En oväntad present

Jag fick en oväntad present av mina Stockholmsgäster som var här i mellandagarna.
Det var min syster med man och dotter och två barnbarn.
Det var roligt att ha dom här och som vanligt gick dagarna alldeles för fort.
När dom åkte hem lämnade dom kvar något dom hade med sig och som jag absolut inte bett om.
Nämligen förkylningen som tre av dom hade med sig.
Så jag börjar det nya året med en förkylning som tar ifrån mig min energi och tvingar mig att ligga i sängen.
Hoppas att den inte blir så långvarig.

Jag hoppas ert nya år inleds på ett bättre sätt än mitt.
God fortsättning!

Kommentarer

  1. God fortsättning till dig med och krya på dig.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning