Torsdags blogg

                       God morgon på er.
Gårdagen gick så snabbt förbi att jag inte riktigt hann med att blogga.
Var ute och sprang i affärer med min svägerska/bästa väninna.
Eftermiddagen spenderade jag som vanligt med mitt barnbarn.
Stupade tidigt i säng och vaknade redan vid 6 nu på morgonen.
Nu ett par koppar kaffe senare har solen gått upp bakom bergen.
Och jag är redo för den här dagen.
Jag ska ägna mig åt att städa, tvätta och en massa andra "roliga" saker.
Tror att jag ska göra en fiskgryta till middag.
Eller kanske en smaskig fiskgratäng, som den här jag hittade hos Zeinas kitchen. (länk till den bloggen finns i min blogglista till höger)
Imorgon är det Fredag och då har jag varit hemma i en vecka redan.
Kanske dags att börja planera för nästa resa då?

 

Kommentarer

  1. Inte klokt vad tiden rusar på och man ska vara ute i god tid på resmålen man vill till. Ha en bra dag.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning