Regnet slår mot fönstren i den hårda vinden.

Vi har ett riktigt busväder här just nu.
Det har stormat och regnat hela natten, så det var lite svårt att sova.
Det regnar fortfarande, ovanpå snön, så det är utfärdat en varning för ishalka.
 Jag tänker inte sticka näsan utanför dörren idag.
Håller mig inne i värmen istället.
Jag hade tur som beslutade mig för att handla sent igår kväll.  
Följde med dottern till Ica kvantum och handlade.
Dom har öppet väldigt, väldigt sent.
Så tack vare det kan jag hålla mig inne idag.

Imorgon blir det sol igen, så då ska jag ut och testa mina nya dubb skor på isen. 

Ha en bra dag, oavsett väder och vind.

 

Kommentarer

  1. Om en månad vänder det!
    Tänk på våren. Om man inte tvingats uppleva höst och vinter i Sverige kan man inte glädja sig åt vår och "sommar".
    Så mycket har jag lärt mig
    Håll tillgodo av mina visdomsord.

    SvaraRadera
  2. Usch...så trist vädret låter. Men håller med Skepparn som skrivit ovan mig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning